Μετάβαση στο περιεχόμενο

Diamond means good marketing – Διαμάντι σημαίνει καλό μάρκετινγκ

Ιουνίου 7, 2018

34480461_10217019796912994_3820919368854798336_n

The diamond invention-the creation of the idea that diamonds are rare and valuable, also essential signs of esteem-is a relatively recent development in the history of the diamond trade. Until the late nineteenth century, diamonds were found only in a few riverbeds in India and in the jungles of Brazil, and the entire world production of gem diamonds amounted to a few pounds a year. The diamond invention is far more than a monopoly for fixing diamond prices; it is a mechanism for converting tiny crystals of carbon into universally recognized tokens of wealth, power, and romance. To achieve this goal, De Beers had to control demand as well as supply. Both women and men had to be made to perceive diamonds not as marketable precious stones but as an inseparable part of courtship and married life. To stabilize the market, De Beers had to endow these stones with a sentiment that would inhibit the public from ever reselling them. The illusion had to be created that diamonds were forever-“forever” in the sense that they should never be resold.
You do not need “diamond approval” you need love and respect in a relationship. All the products we use is actually the result of marketing, nothing more! And remember “Diamonds are NOT a girl’s best friend”

 

Πως μία απλή πετρούλα «κατάφερε» να χαρακτηριστεί πολύτιμη και να συνδεθεί με την παντοτινή αγάπη; Μα με μάρκετινγκ φυσικά. Όπως θεοποιούμε αδιάφορους καλλιτέχνες , έτσι καταλήγουμε να δουλεύουμε σαν σκλάβοι για να αποκτήσουμε δήθεν προιόντα που πρέπει να έχουμε χωρίς στην ουσία να τα χρειαζόμαστε. Ένα από αυτά τα προιόντα είναι και τα διαμάντια που με έξυπνες κινήσεις κατάφεραν να μας γίνουν σημαντικά και να συνδέσουν το όνομά τους με την παντοτινή αγάπη. Αν είναι δυνατόν! Παντοτινή αγάπη είναι ο καθημερινός σεβασμός και όχι μια δήθεν πανάκριβη πετρούλα.
Το μάρκετινγκ υπάρχει παντού σε ότι μπορεί να φανταστεί ο νους μας. Κάποιοι έστησαν ολόκληρες βιομηχανίες με βάση το τίποτα οι οποίες κρατούν τα σκήπτρα της αγοράς έως και σήμερα. Τα διαμάντια είναι για πάντα, είναι επίσης και οι καλύτεροι φίλοι ενός κοριτσιού; Όχι βέβαια. Αυτά είναι για όσους ζουν μόνο για να καταναλώνουν, εσύ δεν είσαι σαν αυτούς!

 

Δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα funviewsonline.wordpress.com

διαμαντια

 

Advertisements
Σχολιάστε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: