Skip to content

συγχώνευση των εφημερίδων «Παρατηρητής» και «Αργολική Ανάπτυξη»

Ιουλίου 21, 2011

το τελευταίο εξώφυλλο της εφημερίδας «Παρατηρητής» Αργολίδος όπως αυτή κυκλοφόρησε στις 20 Ιουλίου 2011. Από την ερχόμενη βδομάδα θα κυκλοφορεί υπό τον τίτλο «Αργολική Ανάπτυξη» λόγω συγχώνευσης των δύο εφημερίδων. Την επιμέλεια των αρθρών της Ερμιονίδας θα γίνεται από τον Γιώργο Μουσταίρα και θα παραμείνουν και οι στήλες βασικών συνεργατών όπως η δική μου και του Γιάννη Δέδε. Αυτήν την βδομάδα, λοιπόν, κλείνει ένα μεγάλο κεφάλαιο για μένα και την πορεία μου στον «Παρατηρητή» στον οποίο ξεκίνησα την αρθρογραφία, αλλά η συνέχεια θα είναι δυναμική!!!!!!! Μετά από 3μιση περίπου χρόνια η στήλη μου πλέον θα βρίσκεται στην «Αργολική Ανάπτυξη!!!!

Αλλάζουμε για να μη κλείσουμε…
Συγχωρέστε με αλλά νοιώθω πως σας φέρνω αντιμέτωπους με πολλά ξαφνικά.
Και όσον αφορά την ασθένειά μου, πάει πέρασε και προχωρώ. Όμως, εκεί, στο κρεβάτι του πόνου, μόλις και είχα βγει από το χειρουργείο, πληροφορήθηκα πως στην Βουλή είχε συντελεσθεί ένα ακόμα έγκλημα κατά του τοπικού τύπου και μάλιστα με ευρεία πλειοψηφία (μαζί ΠΑΣΟΚ & Νέα Δημοκρατία συν την… Έλσα). Ψήφισαν, λοιπόν, οι κακή τη μοίρα εθνοπατέρες και εθνομητέρες άλλον ένα νόμο, στα πλαίσια του μεσοπρόθεσμου, που καταθάπτει κυριολεκτικά τις εφημερίδες της Περιφέρειας…
Πέραν της κατάργησης των τηλεφωνικών ατελειών, που ψήφισαν για όλους εμάς τους επαρχιώτες εκδότες, ψήφισαν και την κατάργηση της ταχυδρομικής ατέλειας για τις εφημερίδες που δεν υποτάχθηκαν στον τυποκτόνο νόμο Ρουσόπουλου (που έλεγαν οι κατά συρροήν ψεύτες του ΠΑΣΟΚ πως θα καταργούσαν…). Έτσι, με απλά μαθηματικά, ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ θα ήταν αναγκασμένος, από τον Αύγουστο, να πληρώνει στα ΕΛΤΑ αντί για 165 ευρώ την εβδομάδα, που πλήρωνε έως τώρα (που και πάλι ήσαν πολλά), κάπου κοντά στα… 500 ευρώ! Πέστε μου εσείς αν αυτό αντέχεται…
Είχα δύο επιλογές. Ή να κάνω την εφημερίδα FREE PRESS, κάτι που όμως αντιβαίνει στους κανονισμούς της Ένωσης Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου, όπου έχω εκλεγεί στο Δ.Σ. ή να προχωρήσω σε συγχώνευση με κάποια άλλη, που να πληροί κάποιες ποιοτικές προδιαγραφές, όπως τις αντιλαμβανόμαστε στον ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ. Και όλα πήγαν κατ’ ευχήν. Από τις πρώτες κουβέντες με τον παλιό φίλο Γιώργο Αργυρίου, διαπίστωσα σύμπλευση πάνω στα βασικά θέματα και ανάλογη πρόθεση συνεργασίας. Για να μην πολυλογώ. Αποφασίσαμε συγχώνευση των εφημερίδων ΑΡΓΟΛΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ και ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ. Στη νέα εφημερίδα που θα κρατήσει τη μορφή και τον τίτλο της Αργολικής Ανάπτυξης θα έχω την στήλη με το άρθρο μου, την απόλυτη ευθύνη της ειδησεογραφίας από την Ερμιονίδα και θα υπάρχουν και κάποιες στήλες βασικών συνεργατών, όπως της Δέσποινας Δημότση και του Γιάννη Δέδε. Όσον αφορά τους συνδρομητές, αφού κάνω μια εκκαθάριση των συνεπών στις πληρωμές τους, πιστεύω πως μέσα σε τρεις εβδομάδες θα έχει γίνει η απαραίτητη προσαρμογή. Αν υπάρξουν λάθη ή επιθυμία διορθώσεων ή και διακοπών μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε μαζί μου στο 6945984769 και στο e-mail: moustair@otenet.gr. Σ’ αυτά θα μπορείτε να μου δίνετε, όπως και μέχρι τώρα, κείμενα, επιστολές, συνεργασίες, αγγελίες, διαφημίσεις.
Η αρχή θα είναι, οργανωτικά, λίγο δύσκολή αλλά εδώ τα «βρήκαν» Κρανίδι και Ερμιόνη, Ναύπλιο και Παναρίτη στην μπάλα και δεν θα τα βρούμε εγώ με τον Αργυρίου;
Προχωράμε, λοιπόν, με μεγαλύτερο κέφι, με μεγαλύτερο πείσμα. Πάντα στην άκρη του μυαλού μου έχω τα λόγια του Φρειδερίκου Νίτσε: «Ό,τι δεν με σκοτώνει με κάνει ισχυρότερο»!
Από την επόμενη εβδομάδα, λοιπόν, θα τα λέμε από το νέο μας κοινό μετερίζι. Όπου υπάρξει πρόβλημα με το ταχυδρομείο, ζητείστε την Αργολική Ανάπτυξη στα πρακτορεία τύπου…

Πάντα δικός σας
Με ξεχωριστή αγάπη
Γιώργος Ν. Μουσταΐρας

 

 

Σχολιάστε

Σχολιάστε

